Kadertopal @Merve-betul görümcem daha yeni doğum yaptı 15 gün oldu birazda ondan dolayı korkuyorum aslında biraz zor geçti açıkçası ameliyatta bayılmış narkozu kusmuş tansiyonu düşmüş doktor ben ilk defa böyle bir sezeryan yaptım demiş
Merve-betul Kadertopal acı eşiği yoktur yada hassastır ben hiç sorun yaşamadım şükür iyi düşün iyi olsun ya gözün korkmasın senle aynı anneden dogmadiniz sonuçta 🥰 kavuscan anı düşün o ağlaması ilk senin görmen çok güzel duygular nasıl bı bebek onu düşün 😊
Mom69 Sibel3434 evet karnımın üstü taş gibiydi göbeğim taş gibiydi dönünce karnım yumuşadı ordan anladım
Tugces09 Kadertopal 32.haftaya kadar hep baş gelişti bizim kız. 32. Haftada makat geliş dedi doktorumuz. Donedebilir dönmeyedebilir demişti. 36.hafta kontrolüne gittiğimizde baş gelis dönmüş dedi. Ekstra bir egzersiz hareket vs yapmadim 🙊
Sivas58-46 Kızlar ebnde 38 haftalık hamileyim Perşembe günü doktora gittim her şey normal dedi büyük ihtimalle normal doğum olur dedi ama hiç aklıma gelmedi döndü mu dönmedi mi diye sormak doktor normal doğum dediğine gire sizce dönmüşmüdür
Kadertopal @Merve-betul evet öyle onlar için herşeye katlanılır 😊 önemli olan sağlıklı doğması Allah’ım hayırlısı neyse onu versin inşallah 🤲🤗
Merve-betul Kadertopal amin canım cümlemize inşallah 🥰 rabbim sağlıklı hayırlısıyla kavuşmak nasip etsin
Kadertopal @Sivas58-46 normal doğum olur dediyse dönmüştür canım eğer dönmemiş olsaydı söylerdi zaten banada doktorum bebek daha dönmemiş döner ama dönmezse sezeryan dedi aynı şekilde doktorunda sana söylerdi 😊