Meryem2121 bak eğer riskli bir durumun yoksa bebeğin de acil alınması gerekmiyor. Haftan da 36, süni sancıya gerek yok bu durumda. Açılman da var, zaten ayaklanırsan kendiliyinden gelir, ayrıca 36da gelmesi de şart deyil 38de gelsin garanti olsun. Ama riskli durum varsa fazla bekletmeye de gerek yok. Bir de tatil mevsimi olduğu için, doktorun belki tatil planı falan vardır aceleye getiriyor. Söylediyim gibi her ikinizin sağlığı iyiyse mudahele gerekmez