Kızlar bugün 36.haftama girdim 30 dan beridir erken doğum riskim var bebeğin kafası hep çok aşağıdaydi doktorum haftaya doğumu başlatalım dedi bide 4 haftadır açılmamda vardı 1 cm ama büyük ihtimalle çoğalmıştır ilk doğumum çok heyecanlandım birden böyle bir durum yaşayan varmı 🥲🥲🥲