Damlao Doğum yapanlar memnun kalan oldu mu hangi doktor yaptı doğumunuzu kaçıncı haftada doğuma alıyorlar ne varsa anlatınnn 😂
Hilalyrdkl Damlao eskiden Alikahya yerleşkesindeydi. Kadındoğum şimdi oradaki doktorlar şehir hastanesinde . Normal doğum yapacaksan doğum için gittiğinde acilde hangi doktor nöbetçi ise o olur . Sezeryan da sürekli görüştüğün doktorun yapar.
Zeycannn Damlao ben de şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum ilk doğum sezeryan bu ikinci normal doğum yapılıyor mu sezeryan sonrası bilgisi olan yazarsa sevinirim
Sumruhazal Hilalyrdkl sabıt doktorla görüsmuyorsun ben 8 aydır gidiyorum bır kere bıle aynı doktora muayene olmadım hatta sekretere sordum hep farklı gırıyorum sıkıntı olur mu dedı zaten aynı doktora randevu bulmanız imkansız dedı bana doğum anında da kım denk gelırse o giriyor
Hilalyrdkl Damlao sezeryan da görüştüğün doktor giriyor diye biliyorum ama değiştiyse onu bilemicem . Ablamda öyle olmuştu diye hatırlıyorum. Ben normal doğum yaptım . Şimdi yine hamileyim yine devlete gidiyorum canım ben bir sıkıntı görmedim açıkçası .
Hilalyrdkl Sumruhazal çok kovalamak gerekiyor randevu olayını ben ilkin de sürekli denk getirdim hep aynı doktora gittim . Bildiğim doktorla görüşmek daha iyi benim için o yüzden uğraşıyorum fazlaca . Ama normal de başka doktora da gitsen sakınca yok bilgilerin kayıtlı hepsi görüyor .
Ummuhanyeslova Zeycannn sezeryan sonrası normal doğum çok nadir hastanelerde var onuda arasında uzun bir süre geçmesini falan istiyorlar özellerde daha çok bulabilirsiniz ben şehir hastanesinde yapılacağını hiç sanmıyorum
Hilalyrdkl Sumruhazal ilk kızım da erhan beye gittim çok iyiydi . Şuan o görünmüyor . Şimdi gittiğim doktor NAZAN Karadeniz çok iyi biri çok çok memnunum . Daha önceden de biliyorum doktoru zaten rahatça konuşulabilir bir doktor kendisi .