Mompapatya Nişan mı bilmiyorum ama mukuslu bir akıntı vardi yoğun ic çamaşırımda. Sonra peçete sürdüm yine devamı geldi ama içinde kan yoktu . Sizce nişan mı bu ilk gebeliğim. Birde doktora haber vermem gerekir mı sizce ? 40+1 deyiz
melektb Mompapatya Nişan kanlı oluyor diye biliyorum. Suyunuz gelmedikçe acil bir durum yok. Nişan gelmiş olması da doğum yavaş yavaş başlıyor demek anlamına gelir 2 haftayi bile bulabiliyor bazen. Vücud kendini doğuma hazırlıyor canım böyle akıntılar normal. Sürekli tekrarlayan sancılarınız olursa 5 dk da bir gelen sancilar dogumun basladigini gosterir ayrica
myangelson Mompapatya nişan illa kanlı olmaz. Normal akıntıdan çok farklı bir yapısı varsa nisandir çünkü baya belli ediyor kendini çok katı sümüksü bir yapısı var.
minismom Mompapatya balgam gibimi yani yogunlugu rengi falan oyle benimde bi kac gun boyunca oyle gelmisti en son nisan geldi pembemsiydi nisan
Mompapatya melektb pazartesi suni sancı başlicak doktorum acaba başlaması doğru olur mu şu durumda 🤷♀️
1_zehra imkaniniz varsa doktorunuza bilgi verin mutlaka hafta olarak dogum olabilir çünkü riske girmemek gerek
melektb Mompapatya bebek iniyor canım merak etme dogum sırasında amniyon kesesini felan patlatıyorlar allah kolaylık veriyor sakın korkma. Suni sancınında kendi sancından bir farki yok. Bol bol yürüyüş yap merdiven in çık harekette iyi geliyor.
Kiymetcetinel İlla su gelmesi olmuyor doktoruna mutlaka mesaj atın veya arayıp bilgilendirin önemli bu
4949zilanerturk Mompapatya benimde 40+0da lavaboda sari kivamli kalin bi akıntı geldi peçeteye sildim 2 defa geldi öyle 40+4te sancilarim artıp suyum geldi sonra kan 40+5 sabahı doğum yaptım 😁😊 anlicagin o nisan bende acilma sanci vs bisey yok tu o zaman