Beybyi merhaba ben ibb ye başvurdum uygulamadan yapamadım 153 u aradım. Tek şart 30 uncu haftadan sonra başvurulması. Iki hafta içerisinde belediyeden arayıp getirdiler. Yanlız çok anlayissiz bir davnisla kimliğinizle asagi inin biz size yardım edeceğiz yukari çıkarmanız için dediler telefonda. Bende kimliğimle aşağı indim imza falan atarken giriş asansörün önüne resmen atıp kaçtılar kimsede yoktu sürüyerek zor bela eve çıkardım.icinde yeni dogan bezi ıslak mendili tarak seti şampuan bebe yağı ateş ölçer çantası ana kucağı reflu yastığı alt açma örtüsü ve park yatak vardı. Her şeyi ideal park yatak biraz kalitesiz ama idare eder hiç yoktan iyidir..benden bu kadar eksik bisey varsa mesajı okuyanlar tamamlayabilirler.