Kızlar İBB den kimler paket için başvuru yaptı kimlere paketi geldi başvuru süreci nasıl rapor vs istiyolar mi nasıl yapılıyor bı belge bı şey istenio mu ve gelince kim getiriyor kargo mu yoksa belediyede kiler mi ve getirince soru vs bı şey sorulup bı şey yapılıyor mu net bilgisi olan var mı bu arada uygulamasina giriş yapamıyorum