Sbhakcnn bizde 37+3 devletteyim o yüzden çatı muayenesi yapılmıyor aksi bir durum olmassa ara sancılar oluyo ama nstde çıkmıyo hep yalanco sancı yani bacak ağrıları krampları oluyor egzersiz yapıyorum bunların dışında iyiz şükür gece yatmakta zorlaştı bide 😊😊💓