Sbhakcnn Bugun 37hafta olduk 👼🏻💞 doktor kontrolmuz vardı çatı muaynesi oldum doktorum normal dogum yapabilcegimi söyledi inşallah biraz korkum var ama 🥹karnımda kaşıntılar başladı deli gbi kaşımak istiyorum 🥲 sizde durumlar nasıl ?
Sevcan62 Sbhakcnn yarın 37 oluyoruz bizde şuan nstdeyim daha doktora görünmedim ama zorunlu sezeryan olacak dedi geçen hafta makat gelişli ve suyu azalmaya başlamış 🥲
dika Sbhakcnn 14+4 olduk hayırlısı ile sırt ağrım var karın ağrım da arada oluyor bir türlü uyku uyuyamıyorum midem mi yanıyor yoksa ağrıyor mu bilemiyorum ama bol su içiyorum bizde böyle pazartesi veya salı doktor kontrolüm var
sacmalamakizim Sbhakcnn 18+6 haftalık olduk, bu 2. Gebeliğim çatlaklarım kaşınıyor maalesef, ve kendimi ağırlaşmış hissediyorum şimdiden. 🤧 Şimdiden böyleysem doğum zamanı yuvarlanıcam galiba. 🤣
kardelengurler7 Sbhakcnn 29+1 olduk ağırlaştığımı hissediyorum artık biraz sırt ve bacak ağrılarım var magnezyum kullansamda geçmiyor sağlıkla gelsin miniklerimiz🌸
06Canan Sbhakcnn 36.haftamızdyz bacak krampları sırt ağrıları birde sıcaklar eklenince bitiyorum bu aralar
Sevcan62 Alparslanmom__ bugün doktora gittim sınırda dedi endişelendirdi bu beni dedi hafta içi tekrar çağırdı 12 Ağustos dedik normalde ama daha erkende olabilir
Alparslanmom__ Sevcan62 benimde salı tekrar kontrolüm var ozaman karar verecgz normalde herşey normal doğum ilerliyordu ama bakalm sağlıcakla bebislerimizi kucağımıza alirz insllah 🙏🐣
Sevcan62 Alparslanmom__ amin canım sıkma canını yapacak bir şey yok doktorlar daha iyisini bilir benim bir de makat gelişli zaten her türlü sezeryan olacak sağlıkla gelsinler önemli değil 🙏🏻