Bat 16 benimde ama adetim uygulamadan bi kaç önce geliyor genelde ayın 13 ünde test yapacağım birbirimize dualarımı eksik etmeyelim ilk gebeliğimi kürtajla sonlandırdık o annelik hissi o kadar kutsalki Allahım umarım sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip eder hepimize hayırlısıyla kolaylıkla