aliis07 eylul sonu ekim basi gibi dogum olacak insallah ikinci gebeligim sezeryan olacagim icin biraz daha önde uygulamaya gore 77 🙏🏻☺️sabirsizlaniyorum kavusmak icin 🫶🏻 bugun nedense cok kotuyum mide bulantim var kusuyorum balgamim cok sabahtan beri yatıyorum 🥹 8inde randevum var ama insallah sabah kalkinca geçmiş olsun allahm diye dua ediyorum cok zor