BerenGulce 75 gözüküyor ama sezeryan olacağım icin 61 e düştük. Sizi doktorlariniz kaç haftada bir çağırıyor? Ben en son 27 haftalikken gittim 31 haftaya gün verdi çok uzun değil mi ya.
cLearQueen BerenGulce ooo cok uzuun 🤭 ben dayanamaz giderdim 🤣 ben 29.haftadayım artık haftada 1 gidicem
BeyzaGrcn BerenGulce bende aynı haftada gittim 1 ay sonra gel dedi bana da ama ben salgina yakalandım acile gittim 2 hafta önce bu hafta da normal kontrole gidicem
yysmnn aliis07 doktorla konuşmadık ikinci doğumum olacak nasip olursa, ilk sezeryandı buda öyle olur diyerek öyle dedim☺️
BerenGulce aliis07 evet ama bana çok uzun geldi ya bide ben ağrıdan hastanede yattım ve gebelik sekeri çıktı. Bu hafta arayıp gelmek istediğimi söyleyeceğim 15ine kadar bekleyemiycem🙄
aliis07 kardelengurler7 yaaa ne güzel sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🤗 tahmini doğum tarihi verdi mi doktorunuz?
kardelengurler7 aliis07 yok vermedi ama büyük ihtimalle Ekim ortası olur cuma günü kontrolüm var soracağım heyecanla ve sabırsızlıkla bekliyorum açıkçası çok merak ediyorum kızçemi bir an önce doğmasını istiyorum açıkçası
Hiranurunannesiii aliis07 son 89 🌸 Serklajlıyım biraz zor geçsede çoğu gitti azı kaldı, zamanında sağlıkla kucağımıza alırız inşallah.
cLearQueen 77 gün gosteriyor ama bu sanirım 40 hafta uzerinden? Ben 36 haftada falan dogum yapicam o yuzden ekime kalmam heralde insallah 😃
aliis07 BerenGulce evet insan maalesef çok sabırsızlanıyor benim randevum 23 Ağustosta nasıl vakit geçiricem hiç bilmiyorummm🥹🥹
BerenGulce cLearQueen AA çok iyi haftada bir keşke benimde öyle olsa ya 🫠 erken doğum riski vs mi var o yüzden mi?
BerenGulce BeyzaGrcn bende bu hafta ariycam perşembe nasipse 30 haftalik oluyor bari perşembe baksın. Acmazsada telefonu çat kapı giderim 😅