Merhabalar, araştırma yapıp bilgi edinmek isteyen aynı durumda olanlar için yazayım. :)
Yarım rahim +pcos ile doğal yolla hamile kaldım ve 35. Haftada doğurdum. Bu süreçte progestan kullandım; vajinal. Serklaj atılmadı rahim ağzı uzunluğu 30 mm altına hiç düşmedi ama tabii hep yattım dinlendim hiç iş yapmadım. Bebeğim daha dururdu belki ama suyum çok azaldığı ve gelişne geriliği saptandığı için 35. haftada doğuma alındım. Ciğer gelişimi iyiydi 2 kere 2şer doz ciğer geliştirici yapıldı, önlem amaçlı küvöze alındı, enfeksiyon riski yüksek olduğu için antibiyotik tedavisi uygulandı, 5 gün kalıp çıktı bebeğim. Şuan kucağımda gaz çıkarmaya uğraşırken yazıyorum. :) Allah’ım isteyen, dileyen herkese nasip etsin 🙏🏼