tupbebekannesi522 merhaba, çok geçmiş olsun 😔🙏🏼 Lütfen canınızı sıkmayın, üzülmeyin… Düştüyse bebekte vardır belki bir sorun. Ben de ilk hamileliğimde kalp atışı durmasından dolayı bebeğimi kaybettim. Rahim şeklinin o haftalarda düşmesine sebep olacağını sanmıyorum çünkü minicik susam tanesi kadar bir şey. Bazı gebelerde gelişmemiş güdük kalmış bir rahim daha oluyormuş eğer varsa ve oraya tutunduysa bilemem onu tabi. Benim tamamen yarım rahim.
Ben 31+5teyim. Hamileliğim komple stres ve kuruntuyla geçti, çok çok nadir yerimden kalktım. Rahim çok fazla büyüyebilen bir organ, burada okuduğum çoğu forumda 30ları görmüş çoğu gebe.
Dualarım sizinle ama lütfen üzülmemeye çalışın, ne kadar zor olduğunu biliyorum ama 🥺