SrpYlmz mirzam11 yaa az kalmiş bizim sezeryan olacak şuan 36+3 üm 16 gün sonra 38+5 de alıcak nasıp olursa 🙏♥ Rabbim hepimize sağlikli sıhhatli evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🌻
elif475475 mirzam11 yumurta, ceviz, peynir, zeytin ve avokado yanına çok küçük bir filim ekmek. Bazen de yeşillik koyuyorum.
Minikkus1234 Kaşarlı domatesli tost yedim yanında haşlanmış yumurta. Sıcaklarda çok zor gidiyor yemek. Bebiş için zorla da olsa yiyorum 🙂↕️🥰
Sema125 Haşlanmış yumurta roka semiz otu domates zeytin patates kızartması 😋 kaşar peynir☺️ Öğle yemeğinde patates salatası yaptım ara öğün 5 ceviz muz yatmadan önce kefir🤗
bnnzerdgdu busra_basturk Kızartıyorum ben yanına sıcacık çayla mis gibi oluyor biraz zararlı ama bazen yanılabilir 😌
Cimenn1223 Eliffyamann yağa göz karari salça atıyorum ne kdr istiyorsam onu yagda kavuruyorum 2 tane de yumurta kırıyorm icine karıştırıyorm salça dha yoğun olduğu icin yumurta tadni pek vermiyor kızıma sade yumurta yediremiyorm hamilelikten de midem kaldirmiyor sade yumurtayi bu sekilde cok severek yiyor bir tavayi bitiriyor bile diye bilirim asla hayir demiyor
hanlnim Sabah olsun da yiyelim planım, menemen bol peynir kaşar zeytin salatalık domates biraz ekmek🤭🤌🏻 imkanım olsa dere kenarına gidip simit peynir domates salata yemeyi isterdim🤭😄
Turkanbal SrpYlmz Bende öyleyim nedense yemek hazırlarken çok zorlanıyorum Yemek yemek bile zor geliyor artık