Bubu_ Süt ile başlıyorum genellikle peynir karpuz domates zeytin tarzında kahvaltı alışkanlığım yok maalesef bebek için ☺️
Cimenn1223 mirzam11 bu aralar salçalı yumurtaya bayılıyorm canm sürekli yemek istiyor kızımda cok seviyor yaninda zeytin peynir salata domates sade yumurta yiyemiyoruz
oykualya Cimenn1223 bende çok severim yaptığım herkesde baya sever ankaraya gidiyorum ablamada yapıcam 😂😂 nesilden nesile gitmeli salçalı yumurta 🥰
myavocado mirzam11 ay son haflatalarda sıcaklar da başlayınca kahvaltı beni çok zorluyor, haşlanmış yumurta çok zor yiyordum simsi hiç yiyemiyorum 😅 bugün menemen var, hem değişiklik olsun hem yumurta yemiş olayım diye
Cimenn1223 oykualya ben normalde sevmem bu şekilde instagramda gördm canm çekti yaptm bagimlisi oldum😁 kızımda yumurta yemezdi anlamiyor bile yumurta oldgnu cok sevdi
SrpYlmz mirzam11 normalde yalnız olurum bugün eşim vardı patates kızarttım tavada yumurta meyve zeytın peynir falan yedık ☺ ama bunları hazırlamak bıle zorladı çok az vaktimiz kaldı zorlanıyorum akşam yemekleri hiç yapamıyorm
Turkanbal SrpYlmz Bende öyleyim nedense yemek hazırlarken çok zorlanıyorum Yemek yemek bile zor geliyor artık
Kubra6694 mirzam11 diyete başladım bir badak süt iki dilim peynir 2 tane ceviz domates salatalık yeşillik ve bir dilim ekmek
aden026 Yumurta, ceviz, kaşar peynir, domates, salatalık, çiğ badem de ekliyorum. Bazen yeşillik ekliyorum ayrıca.
SrpYlmz mirzam11 yaa az kalmiş bizim sezeryan olacak şuan 36+3 üm 16 gün sonra 38+5 de alıcak nasıp olursa 🙏♥ Rabbim hepimize sağlikli sıhhatli evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🌻