Elammm Smeyyekalel benimde 13 mart kızımın doğumuuu çok heyecanlıyım sabırsızımmm geçmiyo sanki günler.
Nazife86 Basakaya benimde bugün son 68gün kaldı, Allahim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah..... Bizde hersey hazır Allah'a şükür ufak tefek ihtiyaçlar var sadece....
Senaaydin Benimde 54 günüm kaldı oğlum olucak inşallah herşeyi tam sayılır birtek odası gelicek bu hafta herseyini yıkayıp ütüledimm 😍 benim hastane çantam kaldı onu da en yakın zamanda hazır etmem gerekiyor 🤔
Basakaya Senaaydin tebrik ederim sizi benim bebisin bi corabi dahi yok😔 insallah en kisa zamanda tamamlarim bende
TimuinMeliskdem Sibelemre benim de aynı canım allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin hepimizinkini inşallah