Basakaya 66 gün kaldı benim de herşey hazır oglumu bekliyoruz.odası suslendi besik kuruldu,esyalar yıkandi utulendi askilara asıldı.hastane cantam hazır.icinde ne var soyleyim hemen;kendim için
Terlik,2 takım gecelik,1 takım pijama,iç çamaşırı,krem,çorap,ped,doğumdan sonra hastane çıkışı için kiyafet,toka,taç,peçete,dogum sonrası vücudumu silmek için ıslak mendil,parfüm,deodorant,yatak koruyucu ped 1 paket aldim.
Bebek icin; 5 takım zibin,battaniye,penye tarzi bir battaniyede koydum,pişik kremi,vucut losyonu,şampuan,tırnak makası,bez,ıslak mendil,çorap,eldiven,emzik,biberon ve arabasının ana kucağını hazirladim.gogus pompasi hazir ama yanima almicam.biri getirir lazim olursa 😊