tugrammm Basakaya 55günümüz kaldı oğlusumuza kavusmak için.herseyi tamam bebek arabası eksik uygun fiyatlı olsun diyorum ama yok resmen ucmus fiyatlar
Esn 2405 bye bye marka termos gözlü bi anne Bebek çantası aldım kumaşı herşeyi çok güzel içi geniş arkasında da iki tane gözü var pusete Bebek arabasına asma aparatı da var 150tlye almıştım ilk aldığım şeydi hatta 😂
2405 Esn o zaman bende bi bakayım canım çünkü hem ağır olmasın istiyorum hemde kullanışlı istiyorum teşekkür ederim 🤗
Elammm Smeyyekalel benimde 13 mart kızımın doğumuuu çok heyecanlıyım sabırsızımmm geçmiyo sanki günler.
denizzli Bizim de 72 günümüz kaldı hanımlar sizce hastane çantamızı hazırlamalımıyım kıyafetleri felan yıkasam erken mi daha
Leyna Basakaya bizimki kız 33 haftalığız 49 günümüz kaldı tüm elbiselerini yıkadım ütüledim vaktiyle gelirse 03.03 te gelicek inşAllah :))
Ebrufarid Zeliha66 serviks kisaligim vardı ilaçla tedavi oldum normalé döndü şimdide bebek Doğum pozisyonunu almış dedi doktorum hiç is yapma yat dedi servikse dayanmış o yuzden
CansuCaTurkmen Son 52 günümüz kaldı 🤰🏻👼🏻 Bende oğlumu bekliyorum kısmetse ☺️ Herşeyimiz tamam hayırlısıyla gelmesini bekliyoruz. Bu ara çok kasılmalarımız oluyor ama hayırlısı 🤷🏻♀️
Rabiaa05 59 gunumuz kaldi kiz benimkide 😁 cok sukur herseyi tamam yikandi bir tek canta hazirlamamiz kaldi onada gucum yok 😂
Shrydn Basakaya 58 gunumuz kaldı veee erkek bizde de. Giysilerini yıkıycak deterjanlar aldım. Şampuanlar kremler o kadar