Buseemm ben 11+2 günlüğüm 10+4 te kontrolüm vardı benim doktorum ne kilosuyla ilgili birsey dedi nede kalp atışını dinletti ben sorduğumda kalbi güzel atıyor dedi yine dinletmedi bu 3. Hamileligim 2 oğlumda da doktor dinletirdi söylerdi kilosunu bende dedi artık söylemiyorlar dinletmiyorlar size bile gramını söylemişse bana niye birsey demiyorlar acaba merak ettim