melikensar benimki 5 yaşında ikinciye hamileyim o kadar rahat geçiyor ki gezdim,tozdum eğlendim tadını çıkardım tek çocukla şimdi ise 5 yaşadı artık bana hiç eziyeti olmuyor tam zamanında hamile kaldım diye düşünüyorum peş peşe çocuğum küçükken doğurup rezil olmadigim için pişman değilim.Seninde çocuğun büyükse kesinlikle bu tarz düşüncelere kapılma ✨