Aysegul99 hastanedeyim hala canım sancım çıkıyor az az ve bel ağrım artmaya başladı bugün Dr gördü sezeryanlıyım diye iç dikişlerin yırtılma olasılığı olabilir dedi 34. Haftadayım sezeryan yerin ağrırsa sezeryana alırım ama bebek küvözde kalır dedi serum bi işe yaramadı şuanlık ara ara ağrı girip çıkıyor her ihtimale karşı bişey yiyip içme dedi