AjdaDiri Doğum belirtisi mi değil mi bilmiyorum ama . Benim karnım gün içinde arada sertleşip geçiyordu bi kaç saniye sürüyordu . Kaç haftadır oluyordu farkındaydım . 34+6 Dün rutin kontrol için hastaneye gittim Nts de sancım çıktı biliyordum o sertleşme yüzünden çıktığını nts de sürekli oluyordu çünkü. Serum verdiler yine nts çektiler sancı yine çıktı başka hastaneye gönderdiler ama orda sancı çıkmadı galiba serum sayesinde durdu .Eğer devam ederse mutlaka hastaneye gidin sizinki bide belden ağrı giriyor hissediyorsunuz nts de sancı çıksa serum verirler .