dmla_ Damla hanım ben gebeliğimin başında 2 ay içmedim, Nisan ayında babam vefat etti. Kalp krizi geçirdi aynı evdeydik ve uyandığımızda kaybetmiştik onu… 5 Nisan sabahını hiç ama hiç unutamıyorum. Her gün bu acıyla yaşamak çok zor geliyo üzerine de gebelik hormonları beni mahvediyor. Öldüğünden beri günde 1-2, 2-3 içiyorum. Vicdan azabı çekiyorum ama duramıyorum da… 1 Hafta içmesem diğer hafta dilenci gibi milletten bir tane sigara istiyorum falan… 30+2 haftalık gebeyim, gelişimi de iyi gidiyor. Ama hep aklımda ama kötü bir sey olursa var… umarım sağlıkla kucağımıza alırız.