Begaslan 38.haftadayız ne açılma var ne sancı ne nişan ne su gelmesi , sadece karnımda toplanıyor bu oğlan . Erkekler 40 ı geçermiş doğru mu kızlar ?
Busra_27_34_ Begaslan 40+6 oğlum 40+4 kızım dünyaya geldi 😁😁iki güncük var aralarında alakası var mı sen seç 🥰😁
glycnkrt Begaslan yengem kızında da oğlunda da 42 ye doğru gidiyordu artık sezeryana almışlardı. kuzenim 34 de doğurdu oğlunu. kızım 35 haftalık doğdu. bakalım erkek şimdi ne zaman doğacak 😀
Aybarssmom_ Benim oğlum 36+1de gelmeye kalktı genel muayene için doktora gitmiştim meğerse sancılarım varmış 1 cm açılmam olmuş haberim yoktu sancılarımı hissetmiyodum. Sancıları durdurmak için iğne ve serum yapmışlardı 1 hafta durur en azından prematüre doğmasın demişlerdi her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne de yapmışlardı bu arada. Gerçekten tam 1 hafta durdu 37+1de dünyaya geldi oğluşum 😅
Begaslan Aybarssmom_ evet benimki de 34 de gelmeye kalktı hastane de yattım 1 gece ciğer geliştirici yaptılar banada .
Ozksulenr Geç döllenme erken döllenme ile ilgili bence cinsiyet ile değil .. benim oğlum 10 gün önden gidiyordu ve erken geldi 37yi bile beklemedi. Şimdi kızım olacak 1 hafta geridrn geliyor geç döllenme , bakalım kaçıncı haftayı görücez 🫠
Begaslan Ozksulenr şöyle mi oluyor mesela benim gerçek adet tarihim le doktorun ki arasında 1 hafta fark var. Benimki 3 Kasım doktor girdi 10 Kasım .
Alparslanmom__ Begaslan doktorum salı gününr kadar gelmezse sezeryan dedi bebeğin suyuda azalms dikkat et dedi bnde tamm dedim
Ozksulenr Begaslan dr neden 10 kasım girdiğini söylemedi mi? Aslında tam adet olduğun günü giriyor olması lazım , benim dr öyle girmişti ama endişe etme hiç geç döllenme demişti progestan vermişti yerleşmesi için.. şükür 33.haftayı devirdik 😉
Liv3652 Begaslan her iki oğlum da 38.haftlarinda doğdu bence ne kadar içerde dururlarsa o kadar iyi anne karnında her günün önemi çok buyuk ☺️ tabi acil durumlar dışında
Alpsmommm Begaslan 39+4 de doğurdum oğlumu şuan kıza hamileyim 38+4 oldum sancılarım var ama açılma yok
elif475475 Begaslan yalan ya 4 tane kız yeğenim var 39 ve sonrasında doğdular benimki gitti 37+6 da doğdu. Tek erkek benimki tek erken doğan benimki