Glchan_34 @Neur20 evet ilk ilk 3 ay eziyet ortası çok güzel şu son bir ay bel ağrısı popo ağrısı ve ağırlık kısaca böyle 😂
Neur20 Glchan_34 belden anestezi olacaksınız eğer sondayı çıkartıktan sonra mutlaka tuvalete gidin çişinizi yapın benden sondayı çıkartıklarında hala uyuşuk olduğu için çişim birikmiş ve ölücem sanmıştım ağrıdan abartısız 10 dakika işedim
Glchan_34 @Neur20 sezaryen düşünmüyorum Allah kaza bela vermese normal düşünüyorum bebek geçen hafta döndü daha salı günü kontrole gidicem bakalım ne diyecek doktor