Ayla63 36 haftalık hamileyim bugün kasıklarım çok ağrıyor 15 güne sezeryanım var neden bu kadar ağrıyor korkuyorum erken doğum olur
Ecekrk Ayla63 bebek büyüdüğü için olabilir geçen hafta o kadar çok kasığım ağrıyordu ki iki büklümdüm şimdi 2-3 gündür iyiyim ama egzersizleri başladım birde magnezyum ve magnezyumu bol soda içiyorum deneyin isterseniz
vivivi Ayla63 bende tam 36 oldum bugün sanki ufak ufak suyum geliyor ve mide problemi hiç yaşamamıştım midem ağrıyor 2 gündür geliyor mu bu kız napıyor yoksa 🥹
Sarina98 Ayla63 hahahah😂🤦bende öyleyim, garip garip bakıyorlar birde. Ama ne yapayım, bende isterim normal yürümek.😁😂😂😂
Neur20 Selam bende 36 haftalığım 15 ağustos sezeryan büyük ihtimal kasık ve bel ağrısından dönemi yorum oturamıyorum ama magnezyum hapını içince bi tık iyi geliyo 5 dakikada bir wc deyim az kaldı dayanıcaz
Neur20 Ayla63 içine limon sıkabilirsin bi tık daha iyi oluyo veya yanına elma doğra canım Bebek büyüyo ve baskı yapıyo kasıklara rahim genişliyo iyice vs vs sabret 😃
Sarina98 Bende de durum aynı 36+4. Hergün bugün doğuruyorum diyorum ama henüz doğurmadım😃 Merak etme. Kendini kasma herşey ok?
Glchan_34 @Neur20 36 hafta bende bu mesajı okurken cisimi tutuyorum göbekten ve ağrıdan kalkamıyorum 😂
Glchan_34 @Ayla63 bebek büyüyor rahim genişliyor bebeğin alanı daralıyor doktorum bana aynen öyle demişti 😂