Hamileyken değil ama öncesinde yaptırmıştim. İçindeki şekerin 2 dilim baklavaya veya 2 bardak kolaya eş değer olduğunu sanmıyorum. İçtikten sonra neredeyse baygınlık geçirecektim. Kola da içerim baklava da yerim. İlk gebeligimde sadece açlık tokluk baktırdım bı sıkıntı çıkmadı. Şimdi de doktoruma içeceği içince kötü oluyorum dedim açlık tokluk baktır duruma göre hareket edelim o zaman dedi. Ben de herkese aynı uygulamanin sorgusuz sualsiz yapılmasına karşıyım. Bilim şüpheyle başlamıştir her şeyi sorgusuz sualsiz kabul etmek zorunda değiliz. Herkesin vücudu farklı.