seddackr Hep bu canan karatay yüzünden :) bence yaptırın. Hiç kola, gazoz, meyve suyu içmiyor musunuz? Onun gibi düşünün. Açken kan verip içeceği içiyosunuz 1 ve 2. Saatte kan veriyorsunuz tekrar hepsi bu.
cLearQueen Drfatma hele siz doktorsunuz yani 😃 ben bu kadar sinirleniyosam siz kim bilir ne düsünüyosunuzdur 😃 Allah kimseyi bilim ilim yolundan ayırmasin
Sumisali_ Glcn_123 2 gün önce yaptırdım hiç bir sorun yok.ilk gebeliğim de yaptırmıştım onda da bir sorun olmadı.Kan veriyorsunuz ardından şekerli su içiyorsunuz sonra yine kan bunda birşey yok ki.
M4242 Bencede yaptırın bebek için herşey zaten ben bugün yaptırdım içinde limon suyu da vardı saatte bir kan verdim 2kere Allah’a şükür normal çıktı 🥰🙏🏻
Cosimaniehaus cLearQueen kilo ile ilgili ben yazmışım sanırım sadece. Bunu ben değil iki doktor söyledi:) -mışlı diyerek doktorların dediğini aktardım.
fasulye_35 Glcn_123 yaptırmadım hiç bir sorun yaşamadım kızım 1 yaşında yaptıran yakınlarım sıkıntı yaşadı rahatsızlığı olmayan kadında rahatsızlık yaptı
denizleo09 Drfatma cehaletle baş etmek çok zor malesef. Bi de ikna olmamak gibi bi huyları var. Onu bunu yaptırmasam diye post açıyorlar sürekli. Bebek doğduktan sonra Allah korusun bi şeyi çıksa kiyameti koparırlar ama doktora gidip. Doktor yaptır diyor falanca tanıdığı yaptırma deyince de etrafındakilere inanıyor
Drfatma denizleo09 evet ve biz onları düşünüp boş boş ikna etmeye çalışıyoruz. Hem doktora güvenmeyip burada soruyorlar bir şey olunca da doktora koşuyorlar. Her konuda cahiliz toplumca
denizleo09 cLearQueen ben 61 kilo ile hamile kaldım bende bi şey yok, eşimin arkadaşının karisi ilk bebeği 20li yaşlarında manken gibi kız 50li kilolarda ama insülin başladı. Tıp yanılıyor o halde ya gerçekten halkımız daha iyi biliyor demek ki 😂 bi insana bakıyorlar zayıf sende şeker yoktur mu diyorlarmış yani
Glchan_34 @Drfatma vallahi şu toplumda o kadar cahil insan var ki anlatamam şeker yükleme testi yaptırdım çevredeki insanlar neden yaptırdın bebeğe zarar verir sakat doğar diye saçma sapan şeyler dediler siz doktorlardan daha çok biliyorsunuz zaten diyip savdim başımdan tetanoz aşısı bebeğin hareketlerini yavaşlatıyor diyenler mi dersiniz şeker testi sakat bırakıyor diyen mi dersiniz ya sabır çekiyorum bazen aptalın biri çıkıp böyle bişey diyor çevrede inanıp başkasına baskı yapıyor
Drfatma Glchan_34 evet bir de sizin gibi yaptıranlara laf ediyorlar sanki doğru yapan onlar gibi . anlatmaya çalışsanız da anlamazlar, kendinizi üzmeyin yormayın. Biz anlattıkça bizim savunmaya geçtiğimizi sanıyorlar daha boş konuşuyorlar hiç cevap vermemek lazım
gknlpln Drfatma pes yani sizede hala ikna etmeye çalışıyosunuz. Bırakın ne halleri varsa görsünler doğal seleksiyonla elensinler güçlü olan hayatta kalsın 😬 saldım ben artık daha okuduğunu anlayamayan insanlari bişilere ikna etmeye çalışmıyorum. Banane diyip geçiyorum.
Fasulyelendikk Glcn_123 canım yaptırmanı öneriririm ben sadece aclık tokluk baktırmıstım sıkıntı yoktu su an 36 dayım şeker cıktı diyete basladım bebeğim bir hafta önden gidiyor benim gibi geç kalmıs olmazsın hemen önlemini alırsın bu sayede mutlaka yaptır bence cevrendekiler gerek yok dicek inanma cünkü beni de caydıran cevremdi zaten
Glchan_34 @Drfatma valla iyi ki yaptırdım şekerim çıkmadı çok şükür ama içim rahat tatlı yedim meyve yedim forumda bazıları yine saçma sapan şeyler söylüyor tetanoz aşısı bebeğimin hareketlerini yavaşlattı diye valla karşımda öyle dese biri bir tane carpardim bebek her zaman hareketli olacak diye bişey yok ne alakası var aşıyla
Drfatma Glchan_34 ben de çok hızlı ve fazla kilo aldım çıkar diye de endişeleniyordum çok şükür sizde de çıkmamış. Bilmiyorum inanın ki her şeyi saçma sapan şeylere bağlıyorlar asıl dikkat edilecek şeylere etmeo yerine
Ftmaa28 elaabaharr ben de yeni yaptırdım doktorum o iceceğin iki dilim baklavaya denk geldiğini söylemişti belki bi günde ondan fazla şeker alıyoruz Vucudumuza bir de genetik faktör de önemli ailede şeker varsa yaptırmayı öneriyolar bizim vardı o yüzden yaptırdım gerisi Allah’a kalmış inşallah zararı yoktur
Drfatma gknlpln çok doğru söylüyorsunuz 😀 biraz da mesleki deformasyon heralde. Allah veriyor her hastalığı ama bilinçsizce çaresi varken sıkıntı olunca üzülüyorum ama banane diyeceğim ben de mecbur bana sinir oluyor yoksa