Serap07 benim tansiyon sorunum ilk gebeliğimden kalma.Çıktığında ciddi bir baş ağrısı ve bayılma hissi oluyor elim ayağım titrmeye başlıyor doğumdan sonra hafiflemişti ama tekrar gebe olunca ortaya çıktı.Tansiyon aletiniz var ise düzenli olarak ölçüm yapın çok tuzlu tüketmemeye çalışın birde bol bol dinlenin fırsatınız var ise.Ama daha detaylı bir kontrole gidin başka birşey olabilir Allah korusun.