Serap07
Benimde varisim var geçen gün kalp ve damar cerrahisine gittim doktorum yönlendirdi diğer gebelere göre bizim pıhtı atmamız daha yüksek ihtimalle varisten dolayı ondan dolayı kan sulandırıcı veriyorlar
Varis çorabı verdi bana doktor ağrı ve şişlik olmaması için kan sulandırıcıyı kadın doğum eşliğinde devam etmemi söyledi