Bir_nazenin01 Test yaptım kızlar ama ben çok silik görüyorum sizce daha erken mi bat 7 si 4 gün var daha pozitif olmak ihtimali varmı dır? @lilyum_ @gizem3435 @Esradenizz1 @1Anneadayiiii @Yektek22 @Oyku3005 @Nurbl @Gizem1504 @Masal377 @
Esradenizz1 Bir_nazenin01 pozitif olma ihtimali var silikse hastalginin olduğu gün test yap çıkar inşallah
1Anneadayiiii Bir_nazenin01 göremedim kuzum ben ya inşallah vardır test yanıltıyodur adetini bekle kan verirsin olmadı hakkında hayırlısı olsun inşallah Rabbim gönlüne göre versin 🌸💖
Yektek22 Bir_nazenin01 çok hayal mayal bir çizgi görüyor gibiyim ben çıplak gözle görüyor musun net sen
Fatmanur12345 Bir_nazenin01 reglimden 5 gün önce negatifti testlerim reglim bir gün geçince kan tahlilim 9 bir gün sonra 31 bir gün sonra da 107 oldu geç döllenme olabilir belki sizinde insallah
Gizem1504 Bir_nazenin01 bence adet gününe kadar bekle gecikme yaşarsan. Bidaha yaparsın sonra kan verirsin canım
Nazli_3009 Fatmanur12345 Fatma selam benim bat 6 Ağustos dün kan verdim negatif çıktı. Bu ay baya belirti yaşadım diğer aylara göre sence daha sonraya pozitif çıkma olasılığı var mı ?
Bir_nazenin01 Yektek22 ayy idrarımı tutup 2 saat sonra yeniden yaptımm siz görüyomuusnuz 🥺 @1Anneadayiiii @Asdfgh12