Bizde faize bulaşmak istemediğimiz için yazıldık Eminevim e. Araç için başvurduk. Peşinat falanda vermedik. 1 yıl olacak bu ay. Önümüzdeki ay teslimatımız var seneye de borcumuz bitecek. Taksitlerimizde hep sabit bi şekilde ilerledi. Sistemi gerçekten anlayıp kendi bütçene göre bi düzenleme yaparsan çok mantıklı bişey bence. Evet paran belki değer kaybediyor günden güne. Ama bankaya milyarlarca faiz ödemekten iyidir.