Razismom benim ünlü bi marka iç giyim mağazam var bu konuda biraz bilgim vardı ilk doğumumda normal doğumdu ve bitane kancalı korse almıştım emzirme sütyenleri satıyorum ama hiç tavsiye etmiyorum onun yerine pedli sporcu sütyenleri çok rahat oluyor 7 tane falan onlardan almıştım ve çok rahattı ince askılı atlet ve sezeryan olmadığı için rahat yüksek bel büyük beden iç çamaşırı almıştım ve müşterilerime de hep bunları öneririm bitane 3 lü takım olmak üzere toplam 3tane pijama takımı yeterli oluyor