Yusufun_Annesi22 Doktoru değiştirin bir buçuk kilo alıyor ilk aylarda benim oğlum 1.300 almıştı 4 aydan sonra çok yavaşlıyor kilosu
Rosealbina Elanur34 10.gün aynı kiloda olması beklenir doğum sonrası ödem vs gideceği için hatta kilo kaybı bile olabilir o yüzden söylemiştir. Sonraki zamanlarda alır. Ama sütünğzle doyuyor olabilir belkide bence doktorunuzu dinleyip deneyin derim.
Elanur34 Retjza ya zaten emziriyorum uyumuyor o sıra mama yapıyorum çünkü tam doymuyor ağlıyor ve öyle diyince çocuğum bu sefer ful ac kalıcak birde sarılık atlattik
Retjza Elanur34 Normal diyorum işte. Doyurun bebeğinizi fazla falan değil kilosu. Zaten ilk 3 ay çok alıyorlar.
1anonim Elanur34 kız neresi çok çocuk 1 kilo alması lazım zaten 1 ayda sağlık ocağı doktoru dediyse çok takılma 😀
Elanur34 Caglacolak5237 ya zaten emziriyorum uyumuyor o sıra mama yapıyorum çünkü tam doymuyor ağlıyor ve öyle diyince çocuğum bu sefer ful ac kalıcak birde sarılık atlattik
Elanur34 Yasmncm ya zaten emziriyorum uyumuyor o sıra mama yapıyorum çünkü tam doymuyor ağlıyor ve öyle diyince çocuğum bu sefer ful ac kalıcak birde sarılık atlattik
Elanur34 BerivanLina ya zaten emziriyorum uyumuyor o sıra mama yapıyorum çünkü tam doymuyor ağlıyor ve öyle diyince çocuğum bu sefer ful ac kalıcak birde sarılık atlattik
BerivanLina Elanur34 askim belki denemek istersin bebege anason icirsene biraz bi kac gun mamayi azalt
Elanur34 Kontes001 ya zaten emziriyorum uyumuyor o sıra mama yapıyorum çünkü tam doymuyor ağlıyor ve öyle diyince çocuğum bu sefer ful ac kalıcak birde sarılık atlattik
BeyzaGnes12 Elanur34 15 günden sonra genelde sarılık riski azalıyor genelde.. doktor sütünüzün yeterli geldiğini düşünüyor olabilir.. bebek sadece aç kaldigi için ağlamaz sizin kokunuzu istediği içinde ağlıyor olabilir emzik denediniz mi
teachervera Elanur34 Kızım doğdu sütüm gelene kadar üç gün mama içti iki günde meme +mama oldu beş günde yarım kilo almıştı 😀zaten o bir kutudan sonra mama almadım sadece anne sütü anne sütü ile ayda bir buçuk aldı
bebegimd7 Elanur34 siz mamayı kesmeyin. Doymuyorsa elbet mama vermelisiniz. Benim oğlumda doymuyordu mama veriyordum yoksa uyumaz.