Aykizim22 40 gün sürmüyor ağrılar, bende spinal oldum, yaklaşık 7 gün en fazla ağrılar belimde oluyordu geceleri voltaren kullanıyordum, sonra geçti, bende ilk seferden uyuştu, fakat kuyruk sokumunun üzerinde sanki ödem toplanmış gibi birşey vardı orası ağrı veriyordu, sonra o da geçti, 1 kere de böyle olduysa, 8 kerede iyi ki yürüyebiliyorsunuz sakat kalmadınız, tam bi gerizekalıya denk gelmişsiniz