Aykizim22 anlamadigim o kadar iğne neden yapmışlar yapan becerememis zaten senin vücutta kabul etmemis uyusmadiysa narkoz verebilirdi bu çileyi neden çektirmiş anlamadım onların hatası bence bir iğneyle bile senelerce bel ağrısı çekeni biliyorum benim 3 çocukta narkozdu 4, belden iğne yaptılar ama hemen uyustum. Uyusmasaydim bence iğnelerle ugrasmazlardi.uzuldum senin adına insallh geçer ama o acılar senelerce devam edebilir.hacamat yaptırmak çözüm olabilir her ağrıya iyi geliyor ama yinede öğren tabi.yanlis bilgi vermeyeyim