fatmaanurr1 Kızlar ilk defa doğum yapıcam Allah nasip ederse. Normal istiyorum ama belli olmaz tabi. Ama doğumun başladığını hissetmem anlamam diye çok endişeleniyorum 3 ayım kaldı
Tuba-M55 fatmaanurr1 hiç öyle korkuların olmasın canım benim. Ben de ilk kez anne oldum bekle bekle gelmedi kızım😅 illa ki anlıyosun ağrından sancından hiç değilse nişan ve ya şu gelmesinden. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin
dmla_ fatmaanurr1 o endişe bende de var ilk hamileligim 30 günüm kaldı hem korku hem endişem var bi yanım doğmasını isterken bi yanım istemiyor duygusal travma yaşadığım için galiba istemiyor isteğim var ama doğumdan korkuyorum
ggmom fatmaanurr1 gebe okuluna kayıt olsanız bulduğunuz yerdeki devekt Hastanesi’ne çok yardımı oluyor doğum belirtileri emzirme süreçleri doğum sonrası hastaneye süreçleri hepsi hakkında bilgi veriyorlar isterseniz online da katiliyorsunuz kesinlikle tavsiye ederim
fatmaanurr1 Tuba-M55 Hayırlı olsun canım inşallah Rabbim analı babalı büyütsün inşallah . Darısı başımıza artık 🫶🫶🦋
Letubra Tuba-M55 kaçıncı haftada oldu doğumunuz. Bizde hala bekliyoruz 39+3 baş geliş ama kanala girmedi hiç sancı belirti vs. De yok
Kardelen120o fatmaanurr1 evet ya dunden beri sancilarım da aşagi cok baski yapiyo ama duzensiz yarin kontrole gidicem bakalim ne olucak 🥰😁
dmla_ fatmaanurr1 babamı kaybettikten sonra motivasyon kalmadı canim bende 31 haftama kadar motivasyon u moreli yüksek bi insandım suan 35 haftalığım ne enerjim ne moralim hicbiseyim yok
Manolya-27 ggmom merhaba nasıl kayıt olacağız özelde takipliyim ama yine de olur mu kayıt? Online düşündüm de çok iyi olabilir aslında benimde 50 günüm kaldı doğuma
Letubra fatmaanurr1 öyle bir anlıyormuşsun ki 😄 sancılar keşke anlaşılmayacak kadar hafif olsa. Çok şüpheye düşersen kasılma sayar uygulamaları var. Kasıldığını hissettiğinde basıyorsun düzenli çıkarsa hastaneye git yada düzensiz sancılar diye bildirim veriyor
ggmom Letubra @fatmaanurr1 bişey diyim mi o da kişiye ve bebeğe göre değişiyor ben doktora gittiğimde aşırı sancı çıktı hiç bir gram hissetmiyordum sadece bebek toplanmasi vardı düzenli olarak ve 4 cm olmuştu malesef ki tersti😔
Tuba-M55 Letubra benim kız da 35 haftadan beri baş gelişti. 39+4te nişan geldi yatış yaptık hafiften suni taktılar ama suni sancıya anormal tepki verdi bebiş o yüzden acil sezaryen olduk🤗
dmla_ fatmaanurr1 Allah razı olsun canım Amin tüm evlatlarımızın geride kalanlarımızın ömrü uzun ve hayırlı olsun inşallah 🙏🏻
Cerenemir6734 36+ 4 bende aynı valla doğum nasıl bir şey bilmediğim için nasıl başlar bilmiyorum ve korkuyorum anlayamazsam diye olabilir mi öyle bir şey 😁 gece bile kalkıp altıma bakıyorum psikolojim bozuldu suyum mu geldi diye sürekli kontrol 😁😄