cLearQueen huzunluponcik gebelik sekerinden dolayı tatli falan da yiyemiyorum kahve iciyorum o zaman hareketleniyo. Insan evhamlanıyo işte
Bendiyebiri_ cLearQueen sakin ol canım ilk gebelik mi ? Öyle bir durum yaşadığın zaman cikolata falan ye sola yat ve ben elimi karnıma götürüp huylanmasini sağlıyorum öyle yapınca uyanıyor bazen
Bendiyebiri_ huzunluponcik aynen bende de şuan sancı var doktoruma yazdım tekrar bakalım daha muayene günüme var şaştım kaldım
Bendiyebiri_ cLearQueen ilk gebelikte insan çok evhamlı oluyor çok normal canim bende ilk gebelikte öyleydim şuan ikinci gebeliğim.ve ilkinde yapmadığım tüm şeyleri bunda yaptım rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Maviss718 cLearQueen evet bazen çok hareketli bazen çık hareketsiz bu haftalarda yeri azaldığı için normalmiş
Mucizebebegim1 Maviss718 amin inşallah ya gerçekten hamilelik ayrı zor hamilelikte dinlenmemek ayrı zor bide bunun üstüne hemen kucuk bi bebek ve uykusuzlk çok zor günler ama işte o güzel küçük suratlara bakınca hepsi geçiyor oda en güzel mükafatı 🥰
Busra3590 Maviss718 bizde 29 haftalık olduk aynı durum bizde de var birden oluyor birde neye uğradığımı şaşırıyorum😄
Nevrie 29+4 biraz zor geçiyor dün doktora gittim zaten serklajlıyım rahim dahada kısalmış dedi 25mm düşmüş hayırlısı inşallah yatarak uzar.. vajinada ağrı bol bol tekmeli ve sancılı geçiyor bizimki 28+1 de detaylıya gittimde daha öğrendim dönmüş oda baskı yapıyor 😁 @Maviss718
Maviss718 _ozlmm o zaman benim bu saatten sonra çıkmaz heralde benim hep aşağıdaydı bebiş 16. Haftamdan beri doktor istihrat dedi yatıyorum kendimi yormuyorum o yüzden ufacık bir kasık ağrısı bel ağrısı yaşasam korkuyorum erken doğacak diye 😌