Maviss718 Kızlar ne gibi şikayetleriniz var ? Benim bebiş idrar torbama baskı uyguluyor çok korkuyorum bir problem yoktur inşallah 🙏 Ara ara kasıklarım ağrıyor sizde neler oluyorr 😌
_ozlmm Maviss718 Geçtiğimiz haftalarda benimde inanılmaz aşağıdaydı zaten başından beri aşağıdaydı ama idrar keseme doğru çok baskı oluyordu yürürken kendimi sıka sıka yürüdüm sanki altıma kaçıracak gibi bir his oluyordu sonra o geçti günden güne yukarı çıkmaya başladı artık karnım yukarı da duruyor fazla aşağıda hissetmiyorum ama gün içinde hareketleri acıtmaya başladı sağlam vuruyor 🙊 Mide yanmasından muzdaribim özellikle geceleri cayır cayır yanıyor 🙈
Bendiyebiri_ Maviss718 30+3 haftalık olduk ara ara kramplar ağrılar sancılar bugün vajinamda baskımi diyeyim ağrı mi diyeyim ayaklarıma vuruyor doktorum vitaminlere devam etmemi söyledi kullanmama rağmen hala aynı vajinada ağrı böyle sanki bişey kırıldı gibi hissediyorum başına gelen varmı
Aybukedemirkale Maviss718 29+4 oldum tansiyon yüksekliği ve protein kaçağı yüzünden hastanedeyim iki gündür çok iyi gidiyo tansiyonum kasik ağrısıyla bel ağrısı bende de var gecmiyo 🤦🏼♀️
nazel123 Bende yarın 30haftalık olcam bel ağrım oluyor arada bir de bazen nefes alırken zorlanıyorum dönmedi sanırım bizimki daha çok karnımda ve göğsüme yakın hissediyorum bu hafta kontrole gitcem kilosunu merak ediyorum sizin en son kaç çıkmıştı
Maviss718 nazel123 27 de 1065 gramdı canım benim bebiş aşağıda takılıyor ya doğum pozisyonunda olduğu içinmi baskı uyguluyor acaba kontrolüm 2 hafta sonra ne kadar oldu bilmiyorum
nazel123 _ozlmm benimde aynı öyle oldu bir ara aşağıya baskı yapıyordu şimdi yukarı çıktı kontrole gittiniz mi acaba ters durdukları için mi öyle ki
Maviss718 _ozlmm evet canım böyle aşağıda hissediyorum bazen nabız gibi atıyyor pıtpıt diye çişim var gibi geliyor sürekli baskı yapıyor normal ozaman değilmi
huzunluponcik Bendiyebiri_ bende 30+3 teyim ayni şikayetlerle kaç kez gittim maalesef çözümü yok alt tarafta ağrı var yürüyemiyorum ama foruma kadar idare edeceğim sanırım geçecek gibi degil
Maviss718 nazel123 o zaman benim götü aşağıdaydı kafası yukarda 😂 benim kızçem yaramaz yaa hepp korkutuyor benii aşağıda taşıyorum birde ondan korkuyorum erken doğum olur diye 😌
cLearQueen _ozlmm Bendiyebiri_ Aybukedemirkale Maviss718 bazen hareketleri bikac saat hissetmediginiz oluyo mu hanımlar oyle olunca ben cok korkuyorum ya da cok derinden hissedince nazel123
_ozlmm Maviss718 Normal diye biliyorum çünkü bebiş yukarı çıkınca benim o şikayetim kalmadı hatta ben doktora demiştim çok aşağı da hissediyorum normal mi diye korkma daha doğum pozisyonu almamış demişti
Bendiyebiri_ Maviss718 aynen bende uzun süredir hissediyodum da bugün sanki böyle afedersin kırılıyo bişey ve canımı acıtıyor
Bendiyebiri_ cLearQueen geçen sabah bende öyle oldu canım yemek yememe rağmen bebek hareketsizdi ve sancım.vardi doktoruma yazdim hemen çikolata falan bir sürü yedikten sonra harkeetlendi ama baya korkmuştum
huzunluponcik cLearQueen olabilir bu haftada gün içinde hic oynamazsa sıkıntı ama bir kaç saat oynamazsa sorun etmiyorlar pek dondurma cikolata tatlı şeyler yiyip uzanın birde doktor karanlık ortamda uzan demisti
Maviss718 cLearQueen evet bazen çok hareketli bazen çık hareketsiz bu haftalarda yeri azaldığı için normalmiş
Bendiyebiri_ cLearQueen sakin ol canım ilk gebelik mi ? Öyle bir durum yaşadığın zaman cikolata falan ye sola yat ve ben elimi karnıma götürüp huylanmasini sağlıyorum öyle yapınca uyanıyor bazen
Bendiyebiri_ huzunluponcik aynen bende de şuan sancı var doktoruma yazdım tekrar bakalım daha muayene günüme var şaştım kaldım
cLearQueen huzunluponcik gebelik sekerinden dolayı tatli falan da yiyemiyorum kahve iciyorum o zaman hareketleniyo. Insan evhamlanıyo işte