Bir_nazenin01 hadi hsyırlsıyla güzel haberler alalım inşallah 🫶 göğüs hassasiyeti bende hiç olmadı mesela normal regl zamanımda bile şiddetli ağrılarım olurdu suan çok rahatım o konuda. Tamamen içime doğdu dün test yaptım çok çok silik bir çizgi çıktı hatta ışıkta zar zor görünüyordu bugün kan testi verdikten sonra tekrar evde bende test yaptım 2. Çizgi hemen çıktı ☺️☺️🌸