Fhayaturkmz benim de beta hcg 20.0 çıkmıştı ilk kan verdiğimde şimdi 16+3 haftalığız Allahın izniyle kızım olacak ama kan tahlilini 2 gün sonra tekrarlamanı öneririm banada önermişlerdi tebrik ederim Allahın izniyle inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız benimde ilk hamileliğim🥹