HilalAhmet35 özellikle karpuzdan uzak durın 😊 ben şeker yüklemesi yaptırdığım hafta ekstra çok yemiştim. Ve ben orantısız meyve yiyordum. Meyveyi kestiğimden beri şekerim normal çıkıyor. Bazı meyveleri tabii ki yiyin ama orantılı yiyin ve yanında kefir ya da yoğurt tüketin. Birbirini dengelediğini söyledi doktorum. Artı badem kuruyemiş yiyebilirsin demişti.
Beyaz ekmek asla tüketmeyin, simit ekmek börek artık onları bıraktık 🤦🏼♀️
Patates yükselten gıdalardan ama benim çok yükselmiyor yediğimde. Bazı gıdalar da kişiden kişiye değişiyor. Eğer bir hafta deneyecekseniz böyle arada olan yiyecekleri tüketmemenizi tavsiye ederim.
Tam buğday ekmeği öneriliyor ama onu bile deneye deneye buldum inanın. Fırından aldığım yükseltmeye devam ediyordu mesela.
Bu diyet işi biraz karmaşıkmış deneyimleye deneyimleye buluyor insan doğrusunu.
Dediğim gibi yükseltme olan çoğu şeyden doktorunuzla görüşene kadar uzak durun. Bazı şeyler farklı tepki veriyor kişiye göre.