Raziyee Raziye Hanım merhaba, bende 4 sene önce Zahide Hanımda doğum yaptım yan odası da Duygu hocaya aitti. Şimdi tekrar gideceğim ama Duygu Hoca ve Elif hoca arasında kaldım. Memnun kaldınız mı Duygu Hocadan, zaten sezeryan olacak doğum, size zahmet kısaca bilgi verirseniz çok seviniriimm