Bende bundan 1 hafta öncesine kadar böyle arayistaydim doktor ve hastane olarak .. lokman hekimi hastane olarak pek onermiyorlar ne yazıkki bı tane de doğum yapıp bebeğini kaybeden bı arkadaş da yazmıştı hatta çok üzüldüm ona ve orayı eledim baştan.. koru ve a life arasında gidip geliyordum a life a karar kıldık ve 3 gün önce ordan paket aldık umarım memnun kalırız .. Lala isgenderova diye bı doktor ama çok tatlı güler yüzlü bı kadın numarası da var mesai saatleri içerisinde hemen yanıtlıyor 3 gün evvel kan tahlilleri verdim ve sonucu direkt Whatsapp üzerinden görüştük yanına gitmeme de gerek kalmadı, haftaya da tekrar bi kontrol var yine gidicem umarım gönlünüze göre bı hastane ve doktor bulabilirsiniz