_Nazendeem
Çatlatma iğnesi ile gebe kalmış biri olarak kendi tecrübemi paylaşmak istedim . İğne gününü saymazsak ilk testimi 10. Sabah yaptım silikbir çizgi vardı, 11. Gün sabahında silik çizgi ama önceki güne göre daha belirgin di , 12. gün sabah biraz daha belirginleşmişti . Doktoruma iğne etkisi olabilir mi diye sordum oda olabilir bu akşam kan ver dedi . 12. Gün akşamında beta 43.87 çıkmıştı . 2 günde bir kan vermemi artış oluyormu görmemi istedi. Sonrasında 2 defa daha o hafta kan verdiğimde değer düzenli artıyor görünce kesinleşti. Bazılarında iğne etkisi 9. Gün geliyorken bazılarında 12. Güne kadar devam ediyormuş bende çok araştırmıştım. O yüzden gebe olduğuma inanmam baya zor oldu :) Rabbime şükürler olsun şuan 27. Hafta ikiz gebeyim :) gelişen iki yumurtamda tuttu. Allahım inşallah sana da nasip etmiştir 🙏 kalbini ferah tut bol bol dua et