Slm kızlar bu uygulamada yenıyım merak ettıgım konular olduğu için bu uygulamayı keşfettım benim gibi yıllardır gebek sahıbı olmak isteyen anne adayları ben daha tecrübeli adaylar var bu yüzden fikir alişverişi yapmak istiyorum bunu konuda yapdımcı olursaniz çok sevinirim hikameye dönecek olursam şöyle kı ben iki yıldır evlıyım ve bu zamana kadar hiç korunmadık buna regmen çocuğum olmadı ve hep hastanelerde tedavilerde geçtı vaktım polıslık over var dedı bi kaç doktor bu en son gittım de yok diyo neyse adet düzensizliğim bekarken vardı ama 1 yıldır kendi kendine düzene girdı ve günde adet oluyorum ama bu türlü gebelık elde edemiyorum 4 kere 3 klomen 1 letu kullanmiştım birinde iğne bulamadım için kıst olmuştu ikincisinde gelişmemiştı yumurta o ikisi saymıyorum doğrusu bu ay 4 oluşum ve 3 yumurtam gelişmişti çatlatma iğnesi temmuzun 22 vuruldum iğne vurulduğum günü saymazsak 11 gün sayarken 12 gün oluyor bugünle ben bugün sonuç alirım diye test yaptım bundan önce iki defa yine yapmiştım o zaman pozitif iğne etkısı vardı 2 cı negatif çıktı bugün de 3 yaptım sankı çok az da olsa zor görünen silik çizgi var gibi sonra kendim görmek istedıgım için öyle görüyorum diyorum bilmiyorum fotoyu atarım bakarsınız ve beni üzen gebelık olsaydı artık bugün pozitif çıkmazdıydı umudumu kesmelımıyım bu durumu yaşayıp pozitif gören var mi aranızda 🥺
Belirti olarakta aşiri kasık ağrısı var bu gece öncelıkle çoktu ve bel ağrım çok var bugün de süt kesıgı gibi akıntım başladı

