Mnks35 allah kolaylik versin benmde ilk oglum tuo bebekdi muayenesi oahaliydi ama 3 haftada bir cagirir bi kere para alir digerinde almazdi dogumuda Pahali oluyo haliyle her hastanede dogurtmuyi bnde onun yanindaki baska bi dr da dogum yapmisdim bize yakin bi hastanede simdiden ogrenin fiyatini ona gore ayarlayin kendinizi cunku malesef ortalama hastaneler bile 35 den basliyo