_Mother_ Ankara’da gittiğim Profesör daha yeni 2.000’den 2.800’e çıkardı ücreti. Doktoruma güvendiğim ve risk almak istemediğim için devam ediyorum. Bende de sistem sizin ki gibi işliyor. Ayda 1 defa kontrole gidiyorum. Doğum ücreti olarak sadece kendisi 40.000 TL alacak, hastaneye ayrıca ödeyeceğim. Eğer doktorunuza güveniyorsanız bu konuda tasarruf etmemelisiniz diye düşünüyorum, geçenlerde bir post okumuştum son aylarda doktor değiştiren bir Anne adayı bebeğini kaybetmişti. Ödediğim miktar gözüme batsa da bu risklerden dolayı doktor değiştirmeyi göze alamadım ben.