_Mother_ denizleo09 bizede artık fazla geliyor maalesef 🥺 detaylı sonrası büyük ihtimalle değişeceğim
-incila- 2000 bin ödüyorum ben özel kliniğe ama doktorum çok iyi biri bu hafta cinsiyeti öğrenemediğimiz için 2 hafta sonraya gün verdi. Kontrol sürecine giriyormuş böylece ödeme yapmayacağım. Onun dışında kan tahlilleri vsvs dışarıda yaptırabilirsin diyo
_Mother_ -incila- bana da bugün cinsiyet için net bir şey söylemedi önce kız sonra hayır erkek de olabilir belli değil 1 ay sonra net olur dedi halbuki cinsiyet için 2 hafta sonra çağırabiliriz 1 ay nasıl geçecek şimdi
ayse2205 _Mother_ bizimde bu ay 1250 olmuş ben şok😅 tahlil vs istediğinde 3 binlik olup çıkıyorum. İlk kızımdada aynı doktora gitmştim kendimi güvende hissediyorum o doktorla o yüzden muayenesi 3 binde olsa ona giderim durumum el verdiği sürece tabi😅
Hulya75 _Mother_ ya çok pahalı parayı sokakta mi buldunuz 3 bin verilir mi her ay 5 dk lik muayene için
_Mother_ Hulya75 valla keşke sokakta bulsak eşim Adana sıcağında akşama kadar hırsız kovalıyor işte daha önceden sağlık sorunu olunca iyi doktor olsun dedik ama muayene ücreti artık zorluyor maalesef
_Mother_ Ebru_y Adana da arkadaşım medicalparka gidiyor yanlış değilsem 950₺ dedi muayene ücreti için oda iyi bir doktor büyük ihtimalle artık ona giderim
Ebbruc _Mother_ 1500 tl da ben ödüyorum, 24 bin duydum doğum ücretini ama benim doğumum ocakta olacak inşallah muhtemelen artar ozamana kadar
Minikmucizemmm26 _Mother_ gittiğim doktor prof. Tedavi amaçlı gidiyorum hamile kalınca da bı aksilik olmadıkça aynı doktora devam ederim şuanda 3000 ödüyorum 3 ay önce 2500 idi. Ama tedavi amaçlı olduğu için ilk gittiğim de alıyo yumurta takibi için cagirdiginda almıyo gebe olanlarda her ay aliyo anca tahlil filan için görüşme yapacaksa almıyo
Hulya75 _Mother_ tabiki zorlar her ay 3 bin ne demek 😪😪 bide testi su bu dünyanın para kovalıyor derken polis mi
glycnkrt _Mother_ benimde gebeliklerim riskli. en iyi kliniğe gittiğim halde hamile kalamadım. şimdi doktorum sayesinde 2.ye hamileyim. muayene ücreti 765 TL. kontrol günümde de çağırır beni. direk kontrol gününe randevu veriyor. doğumda şuan 20 000 aralığa kadar artmazsa böyle. geçen sene martta aynı hastanede 8000 e yaptım bir sene içinde fazla bi artış oldu ama yapacak bişey yok doktorumu seviyorum ve güveniyorum.
_Mother_ glycnkrt bazen doktoruna denk gelmek önemli aslında parasından çok kesinlikle sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏
Ebru_y _Mother_ bende mersindeyim bnmde doktor cok iyi ikinci gebeliğim bu ilkinide onda doğurdum memnunum doktorumdan ama ben özel sağlık sigortası yaptırdım vermiyorum muayene ücreti sadece katılım payı veriyorum
Mnks35 Ben tüp bebek ile gebeyim doktorumun muayene ücreti 4000 tl korkudan doktor da değiştiremiyoruz ay bizim bu doktor ne kadara doğum yaptırıyordur acaba 😭
Bilibon Mnks35 allah kolaylik versin benmde ilk oglum tuo bebekdi muayenesi oahaliydi ama 3 haftada bir cagirir bi kere para alir digerinde almazdi dogumuda Pahali oluyo haliyle her hastanede dogurtmuyi bnde onun yanindaki baska bi dr da dogum yapmisdim bize yakin bi hastanede simdiden ogrenin fiyatini ona gore ayarlayin kendinizi cunku malesef ortalama hastaneler bile 35 den basliyo
elif475475 _Mother_ benimki de 2500 olmuş ama sağlık sigortası yaptırdığım için hiç ödeme yapmadım henüz. 16000 doğum teminatlı olarak yaptırmıştım ben sigortayı. Böyle yapınca daha ucuza geliyor aslında